تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
آمادگی خرید گندم مازاد کشاورزان در لارستان و جویم
27 فروردين 1402   12:59:24 |  شهرستانها > لارستان
آمادگی خرید گندم مازاد کشاورزان در لارستان و جویم

رئیس اداره تعاون روستایی لارستان از آمادگی مراکز خرید گندم شهرستان‌های لارستان و جویم جهت تحویل گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خبر داد.

به گزارش عصرنامه لارستان، علی همتی اعلام کرد: باتوجه به شروع برداشت گندم از سطح مزارع شهرستانهای لارستان و جویم، مراکز مباشر تعاونیهای روستایی تحت پوشش این اداره شامل لار، بیرم، درز و سایبان، صحرای باغ و بلغان، با آماده سازی انبار و استاندارد باسکول و تجهیزات آزمایشگاهی، جهت خرید تضمینی گندم از کشاورزان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: سال گذشته مقدار ۱۹ هزار و ۶۰۰ تن گندم توسط مراکز پنجگانه تعاونی روستایی خریداری شد که با مجوز اداره کل غله و‌خدمات بازرگانی فارس به کارخانجات آرد و سیلوهای ذخیره سازی داخل و خارج از استان حمل شد.

رئیس اداره تعاون روستایی لارستان تصریح کرد: کشاورزان می توانند محصول گندم تولید سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را به نزدیکترین مرکز مباشر شرکت تعاونی روستایی در لارستان یا جویم تحویل دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مبلغ محصول تحویلی از طریق بانک کشاورزی مستقیما به حساب کشاورزانی که مشخصاتشان در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ثبت شده باشد، واریز می شود.

رئیس اداره تعاون روستایی لارستان تسریع در حمل و بارگیری گندم را از اولویتهای درخواستی شرکتهای تعاونی مباشر عنوان کرد و یادآور شد: طبق روال معمول سنوات گذشته، کارشناسان تشخیص و ذیحساب معرفی شده از طرف مدیریت جهاد کشاورزی، بر امر خرید گندم‌ نظارت خواهند کرد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: