تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاعات پرواز در فرودگاه لارستان
31 فروردين 1402   08:38:43 |  شهرستانها > لارستان
راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاعات پرواز در فرودگاه لارستان

سامانه هوشمند اطلاعات پرواز (PUBLIC ANNOUNCE) و سامانه جدید نمایش اعلان پرواز (FIDS)در فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت الهی لارستان راه‌اندازی شد.

 این اقدام توسط اداره کل مخابرات و فن آوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاهها و همکاری اداره مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه لارستان در راستای ارتقای خدمات فرودگاهی و جلب کسب رضایت مسافران و مراجعان فرودگاهی صورت گرفته و بر این اساس سیستم اعلان پرواز فرودگاه لارستان تعویض و مطابق با استانداردهای روز جهانی بروز رسانی شد.

هدف از نصب این سیستم جدید ایجاد یک سامانه متمركز كشوری برای ارائه اطلاعات همزمان پروازهای فرودگاه‌ها به صورت هوشمند است که قابلیت اطلاع‌رسانی دقیق و یكپارچه را در این حوزه را فراهم کرده و عملا هیچ‌گونه عدم انطباق اطلاعات پروازها در مبدا و مقصد مشاهده نخواهد شد.

این سامانه كاملا به صورت «وب بیس» بوده كه این امر سهولت و سرعت استفاده از این سیستم را بالا خواهد برد. اینكه مشكلات و حجم كار حوزه پشتیبانی فنی در سمت كاربر را به حداقل خواهد رساند.

پخش نوای اذان به‌صورت همزمان در ترمینال‌های فرودگاه و اتصال به سامانه‌های دیگر فرودگاهی برای دقیق‌تر شدن اطلاع‌رسانی (پیام‌های هوانوردی، برج مراقبت) و همچنین استفاده از استانداردهای بروز ناوبری و FIDS و تغییر در جلوه‌های بصری نمایش‌گرهای سالن برای راهنمایی مخاطبان از دیگر قابلیت‌های این سامانه است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: