تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
افتتاح مجتمع خدمات رفاهی جدید در محور جهرم به لار
2 ارديبهشت 1402   09:45:51 |  شهرستانها > لارستان
افتتاح مجتمع خدمات رفاهی جدید در محور جهرم به لار

مجتمع خدماتی، رفاهی برساد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در محور جهرم-لار افتتاح شد.

 مجتمع خدماتی، رفاهی برساد با زیربنای ۴۷۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در کیلومتر ۱۰ کمربندی جهرم-لارستان با حضور دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر ‌و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مهندس شعبانی فرمانداری ویژه جهرم، مهندس طاهری مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس، مهندس مسعودی معاون مدیرکل راهداری فارس و … افتتاح شد.

در این مراسم، اسداله طاهری مدیر منطقه فارس، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تامین وتوزیع فرآورده‌های نفتی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ از تلاش ها وهمکاری مالکان مجاری عرضه و شرکت های زنجیره‌ای صاحب نشان در سوخت رسانی بدون وقفه در این ایام قدردانی کرد و گفت:بمنظور سوخت رسانی وارائه خدمات مطلوب تر به مردم ،مکان یابی اصولی ومنطقی مجاری عرضه سوخت مایع وسی ان جی جدید در سطح استان و توسعه کمی وکیفی جایگاه‌های موجود از برنامه های شرکت در سال جدید می باشد.

وی با اشاره به موقعیت استان فارس در محور مواصلاتی شمال به جنوب کشور وحجم ترددها در این محور بویژه شهرستان های جهرم و لارستان افزود: با بهره برداری از این جایگاه،تعداد مجاری عرضه سوخت مایع استان به ۳۱۲ باب رسید و فرایند سوخت رسانی در این محور، تسریع و مطلوبتر انجام خواهد شد.

طاهری با اشاره به عرضه فرآورده بنزین و نفتگاز در این جایگاه اظهارکرد:این جایگاه با سرمایه گذاری حدود ۲۰۰میلیارد ریالی بخش خصوصی ،در زمینی به مساحت ۴۷۰۰ متر مربع با ظرفیت ۱۸۰ هزار لیتر( ۹۰ هزارلیتر بنزین معمولی ، ۹۰ هزار لیتر نفت گاز) ۱۶ نازل افتتاح و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر را نیز فراهم آورده است.

لازم به ذکر است در این جایگاه زیرساخت های لازم همچون سیستم پرداخت الکترونیکی وکیف پول، طرح کهاب اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

در این مراسم فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و محلی شهرستان جهرم نیز حضور داشتند.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: