تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
متخصص زیبایی حین عمل با توده ۵ کیلویی مواجه شد
3 ارديبهشت 1402   17:45:51 |  شهرستانها > لارستان
متخصص زیبایی حین عمل با توده ۵ کیلویی مواجه شد

اقدام موثر و به موقع پزشک لارستانی در جراحی ۹ ساعته، جان بیمار جوان را نجات داد.

در جریان انجام عمل زیبایی پیکرتراشی در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار، پزشکان متوجه توده ۵ کیلوگرمی در رحم بیمار شدند که پیش از آن در آزمایش‌ها و معاینات قبلی در سایر مراکز، تشخیص داده نشده بود.

مینا حسنی رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام لارستان در تشریح این خبر گفت: دکتر وحید صالحی متخصص جراحی عمومی مرکز یکی از پزشکانی است که طی دوسال گذشته در مجموعه درمان منطقه خدمت می‌کند و هفته پیش در جریان یکی از عمل‌های زیبایی خود بر روی خانم جوانی، متوجه موضوعی غیر عادی می‌شود.

او گفت: در میانه جراحی پیکر تراشی و با باز شدن حفره شکمی، دکتر صالحی پزشک جراح متوجه توده بزرگی در رحم شده و جهت کنترل اوضاع، دکتر انصاری متخصص زنان و زایمان مرکز نیز بر بالین بیمار حاضر می‌شود.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لارستان گفت: دو نکته قابل توجه در این جراحی آن را با سایر عمل‌های متعدد زیبایی، متمایز کرده؛ یکی اندازه ۵ کیلویی توده خارج شده است که با اقدام صحیح پزشک، رحم و تخمدان‌های خانم جوان آسیب ندید.

او گفت: نکته قابل توجه دیگر اینکه در خلال عمل جراحی زیبایی ۹ ساعته، با تشخیص صحیح، درمان لازم نیز صورت گرفته و دکتر صالحی جراح عمومی بر اساس توانمندی‌های خود توانست عمل فوق الذکر را زیر نظر دکتر انصاری متخصص زنان و دکتر رحیمی متخصص بیهوشی و با یاری تکنسین‌های اتاق عمل دقیق و سریع انجام دهد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: