تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پرواز لار-مشهد پس از ۱۴ سال برقرار شد
8 خرداد 1403   00:44:35 |  شهرستانها > لارستان
پرواز لار-مشهد پس از ۱۴ سال برقرار شد

فاطمه خوشرو: سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان اعلام کرد: اولین پرواز زائرین حرم مطهر رضوی در مسیر مشهد-لار-مشهد پس از ۱۴ سال انتظار، با ۱۳۳ مسافر انجام شد.

محسن رفیعی افزود: این پرواز یکی از مطالبات دیرینه مردم بوده که با پیگیری‌های نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه اداره کل فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت‌اللهی لارستان به ثمر نشست.

رفیعی ادامه داد: در ابتدای ورود این هواپیما به فرودگاه لارستان، مراسم واترسالوت برگزار شد که نوعی خوش آمدگویی در صنعت هوانوردی است و برای هواپیمای یک شرکت که برای نخستین بار به یک فرودگاه وارد می‌شود، انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: پس از فرود این هواپیما با حضور فرماندار ویژه لارستان و معاونین و روسای برخی ادارات، با اهدای گل و شیرینی از مسافرانی که از مشهد مقدس وارد فرودگاه لارستان شدند، استقبال شد.

سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان همچنین اظهار کرد: مسافرین عازم به حرم رضوی نیز با تقدیم گل و مسقطی لاری توسط مسئولان ارشد لارستان، مورد بدرقه قرار گرفتند.

رفیعی عنوان کرد: از امروز در روزهای پنجشنبه هر هفته یک پرواز رفت و یک پرواز برگشت از فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) لارستان به مشهد مقدس برقرار خواهد بود.

فرودگاه بین المللی لارستان با پروازهای هفتگی به مقاصدی همچون تهران، دبی، کویت، دوحه و شارجه یکی از محورهای ورود و خروج مسافر و گردشگر در جنوب کشور به شمار می آید.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: