تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
بزرگترین تونل جنوب کشور 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
19 آذر 1395   15:44:40 |  اقتصاد > 
بزرگترین تونل جنوب کشور 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از پیشرفت 80 درصدی تونل شهید باقری لامرد خبر داد.

مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل در حاشیه بازدید از تونل شهید باقری در مسیر لامرد به خنج، ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: با تکمیل این تونل، مسیر تردد مردم از لامرد به مرکز استان و دیگر مناطق روان‌تر شده و سبب رونق بیشتر منطقه می‌گردد.
 وی طول تونل را 2650 متر عنوان کرد که عملیات خاکبرداری آن پایان یافته و ورودی و خروجی این تونل نیز به طول 7 کیلومتر نیز آسفالت شده است.
 به گفته مهندس باقری فرد تا کنون عملیات احداث دیوار بتونی تونل شهید باقری به طول 2190 متر انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
 مدیر کل راه و شهرسازی لارستان با ابراز رضایت از پیشرفت 80 درصدی بزرگترین تونل جنوب کشور عنوان داشت ، طول کل عملیات لاینینگ (پوشش یکپارچه بتونی مسلح سقف و دیواره‌ها) را 458 متراست که بیش از دو سوم این پوشش بتونی پایان یافته و حدود 140متر باقی‌مانده نیز در حال انجام است.
 وی اظهار امیدواری کرد با اتمام بزرگترین تونل جنوب کشور، ضمن کاهش چشمگیر طول مسیر لامرد به خنج، شهرهایی همچون علامرودشت نیز به راه اصلی و ایمن متصل شوند.
 مهندس باقری فرد همچنين از مردم اين منطقه خواست تا انتقادات و پيشنهادهای خودرا از طريق پيام كوتاه به شماره 30004866001971 با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: