تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
نماینده مردم مساعدت وزرات نفت در توسعه منطقه را خواستار شد
19 آذر 1395   15:45:54 |  اقتصاد > 
نماینده مردم مساعدت وزرات نفت در توسعه منطقه را خواستار شد

دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در دیدار هفته جاری دکترجعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش با مهندس زنگنه وزیر نفت، مسائل ومشکلات مختلف منطقه مورد بررسی قرار گرفت. در جلسه شرایط عمومی حوزه انتخابیه تشریح و نیاز به حضور و خدمت رسانی وزارت نفت به منطقه در راستای اشتغال زایی و رفع محرومیت منطقه مطرح گردید.  موضوع اشتغال زایی و رفع محرومیت منطقه مطرح گردید.

احداث درمانگاه شبانه روزی و تکمیل سالن ورزشی ارد، تکمیل مجموعه ورزشی روستای بالاده، تامین بودجه  چمن مصنوعی ورزشگاه خاتم الانبیاء خنج، احداث سالن ورزشی روستای مکویه را از جمله پروژه های ارائه شده از سوی نماینده به منظور تکمیل توسط وزارت نفت می توان نام برد.
 
وزیر نفت نیز در این جلسه باهامش جداگانه بر نامه های درخواستی نماینده مردم، مدیر کل امور مجلس وزارتخانه و مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز را مامور پیگیری موضوعات فوق نمود.
 
 
همچنین در حوزه پروژه های کلان نیز میتوان به درخواست کتبی نماینده جهت انجام عملیات اکتشافی و حفر چاه های اکتشافی به منظور پتانسیل سنجی هیدروکربوری در منطقه لارستان، خنج و گراش و نیز درخواست پیگیری جهت مطالعات و احداث واحدهای پایین دستی پتروشیمی اشاره کرد.
 
مهندس زنگنه وزیر نفت نیز خطاب به شرکت نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیگیری موضوع را خواستار شد.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: