تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
افتتاح و آغاز ساخت دو طرح عمرانی در شهر بنارویه با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال
19 آذر 1395   19:50:39 |  اقتصاد > 
افتتاح و آغاز ساخت دو طرح عمرانی در شهر بنارویه با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال

روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان دو طرح عمرانی در شهر بنارویه با اعتباری افزون بر 30میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

دو طرح عمرانی با حضور علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان ، اسماعیل بهروز تل سرخی بخشدار بنارویه،اعضا شورا،شهردار، معتمدین و خیرین و مسؤلین محلی ، در شهر بنارویه با اعتباری بالغ بر30 میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.
این طرح ها شامل افتتاح پارک حاشیه ای سلامت شهر بنارویه در زمینی به مساحت یک هکتار با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال و بهره برداری از ماشین آلات سنگین شهرداری بنارویه شامل سه دستگاه آتشنشانی،گریدر و لودر با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال بود.مسئولین همچنین در این روز کلنگ آغاز ساخت پارک بوستان شهر بنارویه نیز به زمین زدند.
این پارک قرار است فاز به فاز در زمینی به مساحت 3 هکتار که اهدایی از سوی خانواده حسینی می باشد با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال توسط شهرداری بنارویه ساخته شود.
علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان در آیین افتتاح این پروژه ها در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری ،شورای اسلامی شهر و خیرین سخاوتمند این منطقه ، عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: