تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیام دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری لارستان به دانشجویان
29 آذر 1395   23:26:50 |  دانش و فناوری > 
پیام دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری لارستان به دانشجویان

سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری لارستان در پیامی روز دانشجو را به دانشجویان و رهپویان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت. متن پیام فرزاد قناعت پور به شرح زیر است:
شهید بهشتی می گوید: «دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود» که یعنی، جامعه ای را خواب فراخواهد گرفت.

احترام و اعتقاد به حضور و بینش نسل جوان نتیجه ای جز پویایی و تحرک جامعه نخواهد داشت و این باور، نه الزام که ضرورت عصر است، نه شعار که شعور زمانه است. آنکه از این معرفت فاصله دارد نقشی در زمان و زمانه ندارد و گوشی که بر این صدای معاصریت بسته باشد بی شک، در مانده ای است که تاریخ تحولات بشری اورا فراموش خواهد کرد.
 
حفظ عزت و استقلال و برساختن چهره ای درخشان و قدرتمند از ایران عزیز در زمانه ای که عصر، مقتضیات دیگری یافته است و شتاب تحولات به فزونی است تنها با تکیه بر بینش جوان و چابکی اش، با تکیه بر علم و دانش و فناوری در کنار تجربیات تاریخی محقق خواهد شد. امید که همه ی ما و همه ی مدیران و مسولان، پاسدار و مجریان شایسته ای بر تحقق این باور باشیم.
 
روز دانشجو و هفته ی پژوهش و فناوری را به دانشجویان، جوانان و همه ی فعالین عرصه ها ی علمی، فرهنگی و اجتماعی منطقه که دلی در گرو آبادانی این آب و خاک و چشمانی در تماشای روزهای روشن اش دارند تبریک می گویم.
 
فرزاد قناعت پور/ سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: