تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
نمایشگاه عروسک های ملل در موزه مردم شناسی اوز افتتاح شد
29 آذر 1395   23:21:22 |  فرهنگ و هنر > میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
نمایشگاه عروسک های ملل در موزه مردم شناسی اوز افتتاح شد

با حضورمعاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نمایشگاه عروسک های ملل در موزه مردم شناسی اوز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر لارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از مسئولین و معتمدین شهر اوز، نمایشگاه عروسک های ملل در محل موزه مردم شناسی اوز افتتاح شد.
 
در آیین افتتاح این نمایشگاه مدیر موزه عروسک های ملل در سخنانی اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از صد عروسک که متعلق به ۵۲ کشور جهان و 25 شهر ایران هستند در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. وی ادامه داد:این عروسک ها سمبل صلح و دوستی هستند و موزه عروسک های ملل نیز در روز صلح افتتاح شده است.
 
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی کوتاه پس از شنیدن توضیحات مدیر موزه عروسک های ملل گفت: موزه اصالت و فرهنگ ما را نشان می دهد.
 
جلیل حسنی ضمن تقدیر از مدیرموزه و برگزار کنندگان نمایشگاه و کارگاه ساخت عروسک افزود: امیدواریم این نمایشگاه و کارگاه هایی که برگزار می شود به ارتقای بینش و دانش مردمان منطقه بینجامد.
 
گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه همچنین کارگاه آموزشی ساخت عروسک های مادر و کودک، ویژه دانش آموزان دبستان برگزار گردیده است.در این کارگاه آموزشی ساخت عروسک های گیاهان دارویی و ساخت عروسک های چاپ ویژه دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی راه اندازی شده است که به درک بهتر ادبیات کودکان و گسترش تخیل کودکان کمک می کند. اضافه می گردد که در این مراسم همچنین شریف بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی اوز، ابراهیم احمدی صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه پیام اوز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس دانشگاه آزاد، رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، فتحی و خضری بانیان کتابخانه عصر اوز و مدیران پروژه سلام کتاب ۶، اعضای هیئت امنا و جمعی از یاران موزه حضور داشتند. انتهای خبر/

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: