تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
دستاوردهای اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای ورزش لارستان تشریح شد
29 آذر 1395   23:17:54 |  ورزش > 
دستاوردهای اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای ورزش لارستان تشریح شد

نشست خبری رسانه های لارستان با رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران  23 آذر ماه 95 با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، محسن قربان رئیس هیات تنیس لارستان و جمعی از خبرنگاران و عکاسان در مهمان سرای جهانگردی لار برگزار شد.

آیناز خرمدل/عصر لارستان:  در ابتدای جلسه مهرداد علی‌قارداشی ضمن عرض تشکر و قدردانی از مردم ورزش دوست لارستان به دلیل میزبانی از تیم ملی تنیس روی میز و تشکر از اصحاب رسانه این شهرستان بیان داشت: دیروز اعضای بزرگسال تیم ملی کشور برای انجام یک دوره ی ده روزه ی تمرینی وارد لارستان شدند.
 
وی افزود: برای ما خیلی مهم بود که وقفه ای در روند آماده سازی تیم ملی ایجاد نشود و بچه‌ها بتوانند بعد از مسابقاتی که در اتریش و سوئد داشتند و بعد در اصفهان مسابقات تور ایرانی را برگزار کردند حتما اردوی بعدیشان با شرایط استاندارد برگزار شود.
 
علی قارداشی اظهار داشت: خدا را شکر با همکاری دوستان و خیرین و جناب آقای جلیل حسنی فرماندار شهرستان ،محمد حسن طیبی رییس اداره ی ورزش جوانان و محسن قربان رییس هیئت تنیس لارستان که زحمت زیادی کشیدند  این فرصت  فراهم شد تا تیم بتواند در اینجا تمریناتی داشته باشد و در عین حال قراری هم که ما گذاشتیم این بود که در خلال این تمرینات مربیان شایسته ای که از طرف شهرستان لارستان معرفی می شوند در اینجا و در طول اردو حضور داشته باشند  تا به دانش مربی گریشان اضافه شود و در عین حال طبق توافقی که کردیم دو بازیکن لارستانی زیر نظر آقای لطف الله نسب رفع اشکال تکنیکی کنند.
 
رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور افزود: همانطور که ما خودمان به عنوان فدراسیون ملی کشور وقتی می خواهیم در صدد ارتقاء ملی پوشانمان در بیاییم و این ها را رشد دهیم که نتایج بهتری در جهانی،المپیک،آسیایی کسب کنند به دنبال این هستیم که با کشور های صاحب سبک در این ورزش بیشتر ارتباط برقرار کنیم. خودمان را وصل کنیم به کشور هایی مانند چین ،کره و در اروپا هم کشور هایی مثل سوئد ،مجارستان که صاحب سبک هستند. الان هم بالاخره برگزاری این اردو و دیدن این تمرینات از نزدیک فکر می کنم بتواند علاقه مندان بسیار زیادی را در این شهرستان به تنیس روی میز جذب کند.
 
وی یادآور شد: اطلاعاتی که اخیرا از کارهای استعداد یابی در لارستان و حضور افراد علاقه مند به این رشته در سالن تنیس روی میز دیدم و شنیدم فکر می کنم برمیگردد به استارتی که چند ماه پیش با حضور کره ای ها در اینجا زده شده و اگر ان شاالله همچنان این تلاش و ممارست و پیگیری ها وجود داشته باشد و حمایت های فدراسیون هم باشد مطمئنا در آینده این شهر یکی از قطب های تنیس روی میز کشور خواهد بود. 
 
رییس فدراسیون تنیس روی میز اضافه کرد: برنامه های دیگری هم ما داریم که تنیس روی میز لارستان را ارتقا دهیم از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی توسط مربیان مطرح کشور که قرار شد درخواستش برای هیئت استان فارس ارسال شود و از طریق هیئت استان فارس از فدراسیون درخواست شود و ما یک برنامه ریزی بکنیم با توجه با صحبت هایی که با دوستان شد شاید یک مدرس یا شاید سه مدرس  را آن هم یک ماهه اعزام کنیم و نفرات برتر لارستان را تحت پوشش و حمایت قرار بدهیم. برای دعوت به اردوهای تیم ملی با هماهنگی که باز در نهایت با هیئت استان فارس خواهد شد.
 
وی افزود: آن چیز هایی هم که فی البداهه اضافه شد به این برنامه هایی که از قبل وجود داشت یکی از کارشناسان برتر روانشناسی کشور آقای پروازی را در اختیار داریم قرار شد یک کارگاه فشرده ی کوتاه مدت شاید چند ساعته اینجا برگزار کنند که از قبل این برنامه پیش بینی نشده بود. من مطمئنم این برنامه ها تاثیرات به سزایی در رشد تنیس روی میز این شهرستان خواهد داشت و تلاش ما بر این است که کارهای خوب و جدیدی می توانیم انجام دهیم و دوستان هم افراد هم دلی هستند که واقعا پیگیر ومنطقی و همراه هستند.
 
مهرداد علی قارداشی با ابراز خوش بینی به آیند ی این رشته در لارستان از اصحاب رسانه خواست هم با قلم مثبت و  هم با دید مثبتی که دارند به کسانی که در ورزش تنیس روی میز کار می کنند انگیزه بدهند و اگر هم کم و کاستی هست با دید مثبت خود پوشش و انگیزه دهند تا این هزینه هایی که از بودجه ی دولتی و بخش خصوصی و خیرین انجام شده به بهترین نحو ممکن برای ارتقای سطح سلامت جوانان این شهرستان و استان و کشور استفاده شود.
 
وی در پایان بیان داشت: به زودی اردوی تیم ملی نونهالان را خواهیم داشت و از یک نفر از نونهالان با استعداد شهرستان لارستان, عرفان شیردل, هم دعوت خواهد شد و امیدواریم بتوانیم کارهایی انجام دهیم برای ایجاد انگیزه ی بیشتر این نونهال عزیز و دیگر نونهالان که در سطح کشور هستند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: