تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
سياست هاي خصمانه دشمن، وحدت و انسجام ملي ما رابيشتر خواهد نمود.
9 دي 1395   20:54:19 |  پژوهشکده > 
سياست هاي خصمانه دشمن، وحدت و انسجام ملي ما رابيشتر خواهد نمود.

مهدی یزدانی: به مناسبت هفته پزوهش در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نشستی با عنوان بررسی (نقش انتخاب ترامپ به عنوان رئيس جمهور امريكا در سیاست خارجی ایران) با حضور مسئولین، اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

در این نشست تخصصی علمی،دکتر مهدی زارع عضو هیات علمی و مدیرگروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به ایراد سخن پرداخت. وی ضمن بیان مشکلاتی که انتخاب ترامپ برای منطقه خاورمیانه به ارمغان خواهد اورد،خاطرنشان نمود: ما باید ضمن بررسی احتمالات دقیق تاثیر و تاثر این مساله بر منافع ملی خود و اجتناب از رفتارهای عجولانه و غیر کارشناسی به سمتی برویم که سیاست خارجی کشورهای منطقه ای یا فرامنطقه ای نتواند براي ما مشكل آفرين باشد.
زارع در ادامه بیان داشت: انتظار می رود با سیاستهای خشن ، خصمانه و عریان دونالد ترامپ ، انسجام و وحدت ملی ما بیشتر شود،چرا که همه گروهها و جناح های مختلف عمیقا و بیش از پیش متوجه دشمن مشترک و راهبردی ایران و نظام اسلامی خواهند شد.
در پایان عضو هيات علمي واحد ، دانشگاهیان را به موشکافی و تحلیل عمیق تر دشمنی های دشمنان خبیث علیه ایران قدرتمند فراخواند و گفت: بسیار ساده انگارانه است که ما فکر کنیم با تغییر رفتار ایران، نظام سلطه و امپریالیستی از تلاش برای تسلط بر منطقه و سیاستهای خشن منطقه ای اش دست خواهد کشید.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: