تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سرمایه گذاری در لارستان جلب شود
12 دي 1395   09:20:04 |  اقتصاد > 
اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سرمایه گذاری در لارستان جلب شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سرمایه گذاری در لارستان جلب شود. 

به گزارش عصر لارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در جمع اعضای میز سرمایه گذاری شهرستان لارستان تاکید کرد: آنچه که باید امروز به آن توجه شود ، جلب اعتماد سرمایه گذاران است که در این راستا همه ی مسئولین، مردم و رسانه ها باید برای توسعه این مهم تلاش کنند. وی با بیان اینکه سرمایه های سرگردان زیادی در بانکها وجود دارد؛اظهار داشت: با توجه به این همه پتانسیل و ظرفیت های موجود در شهرستان ولی این سرمایه ها، نمودی در عرصه میدانی و سرمایه گذاری در منطقه ندارد.
 
فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: در بحث اقدامات و کارهای خیرین هم وقتی نگاه می کنیم ،می بینیم که خیرین عزیز این منطقه خوب عمل کرده اند و با دلسوزی تمام کارها را به پیش برده اند، ولی در این خصوص متناسب سازی ایجاد نشده است. وی تصریح کرد: آنچه که مهم است این است که این اقدامات و فعالیت ها ،چه در عرصه ی فعالیت خیرین و چه در عرصه سرمایه گذاری باید به نوعی ساماندهی شود و هدف ما در خصوص سرمایه گذاری در منطقه صرفا برگزاری یک همایش نیست، بلکه همایش خودش یک وسیله ای برای انجام سرمایه گذاری است.
 
حسنی اظهار داشت: در جلسه ی قبل که با حضور تنی چند از سرمایه گذاران و مسئولین اتاق بازرگانی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید؛ قرار شد که بین ظرفیت ها، تقاضاها و توانمندی هایی که داریم و بین توان سرمایه گذاران و تمایلی که این سرمایه گذاران دارند که در چه زمینه ای می خواهند سرمایه گذاری کنند، هماهنگی کامل ایجاد شود و اگر این مهم ایجاد شد،آنوقت امیدوار باید بود که به نتیجه ای می رسیم. معاون استاندار فارس ادامه داد:در این خصوص مرکز حمایت و تشویق از سرمایه گذاری داخلی و خارجی را در فرمانداری تشکیل داده ایم و رایزنی چند جانبه نیز با سرمایه گذاران شهرستان های همجوار و خارج از کشور هم انجام داده ایم.
 
وی با بیان اینکه اهتمام مجموعه فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان ،تسهیل کارهای مربوط به سرمایه گذاری بوده و خروجی آن در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد؛ تاکید کرد: در این خصوص نظرات و پیشنهادات رؤسای ادارات، اساتید دانشگاها و بخشداران و شهرداران و همه سرمایه گذاران را دریافت می نماییم و نتیجه این پیشنهادات را در جلسه ای تخصصی تر با هماهنگی مسئولین امر در شهرستان به سرمایه گذاران منعکس می نماییم، تا ان شاءاله بتوانیم براساس هماهنگی ها و همدلی ها و ارائه راهکارهایی که ارائه می دهیم، نتیجه خوبی را به دست بیاوریم و سرمایه های سرگردانی که در شهرستان وجود دارد را به سمت سرمایه گذاری در شهرستان سوق دهیم. فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش تاکید کرد:اگر سرمایه گذار این اعتماد برایش ایجاد شود که سرمایه ای که در بانک دارد ، در مسیر تولید، اشتغال و رونق اقتصادی می افتد و دستگاه های دولتی هم حمایتش می کنند، یقیناً‌ سرمایه اش را در این راستا قرار می دهد.انتهای خبر/

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: