تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
دومین کارگاه آموزشی توجیهی استفاده از برد هوشمند و تولید محتوای الکترونیکی ( مقطع ابتدایی ) ویژه معلمان شهر لار برگزار شد
2 ارديبهشت 1395   16:17:01 |  دانش و فناوری > 
دومین کارگاه آموزشی توجیهی استفاده از برد هوشمند و تولید محتوای الکترونیکی ( مقطع ابتدایی ) ویژه معلمان شهر لار برگزار شد

ه گزارش پایگاه خبری عصر لارستان کارگاه آموزشی توجیهی استفاده از برد هوشمند و تولید محتوای الکترونیکی ( مقطع ابتدایی ) ویژه معلمان شهر لار به منظور استفاده از تجهیزات هوشمند سازی شامل برد هوشمند ، پرژوکتور ، کامپیوتر ، نرم افزار برد هوشمند و تولید محتوای الکترونیکی توسط مهندس عادل پورشمسی کارشناس هوشمند سازی مدارس در لار برگزار شد.
 
 
 

جعفر حمیدی معاونت آموزش ابتدایی وپیش دبستانی آموزش و پرورش لارستان گفت: اين کارگاه با تدريس يك دوره دو ساعته و در راستاي آشنايي با سرويس هاي جديد و استفاده از تجهیزات هوشمند سازی شامل برد هوشمند ، پرژوکتور ، کامپیوتر ، نرم افزار برد هوشمند و تولید محتوای الکترونیکی مدارس براي معاونين فناوری و متصديان سايت مدارس از کارشناس مربوطه دعوت کردیم تا این طرح را به صورت عملی آموزش دهند.
حمیدی افزود: به دليل احساس نياز به برگزاري کارگاه های تولید محتوا الکترونیکی آموزش و پرورش لارستان با بهره گيري از دانش كارشناسان، زیرساخت های لازم براي اين امر را فراهم نموده و در تلاش است تا با افزایش راه های ارتباطی کارشناسان و دبیران در جهت برگزاری هرچه بهتر این شیوه آموزشی گام بردارد.
 
وی بیان کرد: در این کارگاه مهندس عادل پورشمسی ضمن حضور دو ساعته ابراز اميدواري کرد با تحقق توسعه تولید محتوای آنلاین و آفلاین، اين دوره ها با كيفيت و كميت بيشتر از همه نقاط قابل دسترس باشد.
 
در ادامه کارگاه پورشمسی به تدریس آشنایی با انواع برد های هوشمند و باهوش، استفاده از پورتال مدرسه هوشمند طرح اعتماد برای دبیران و با اشاره به تکنولوژی روز دنیا و معرفی دستگاه Echo و رایزنی جهت تزریق اطلاعات به زبان فارسی با شرکت تولیدی با استفاده از دبیران مدارس به دستگاه فوق مطالبی ارائه نمود.
همچنین در بخش سوم کارگاه رقیه راضی دبیر آموزش متوسطه توضیحاتی در خصوص درس پژوهی و تولید و ساخت کتاب های الکترونیکی ارائه کرد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: