تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
2 بهمن 1395   17:33:20 |  فرهنگ و هنر > رسانه و مطبوعات
"عصر لارستان" در ادامه انتشار منظم خود به شماره بیستم رسید.

صفحه اول این شماره با دو تیتر در مورد لزوم توجه به بافت فرسوده شهر لار بسته شده است. در یکی از این دو تیتر گفت و گوی کوتاهی با صمد کامجو - عضو شورای اسلامی شهر لار- در مورد توجه بیشتر به بازار قیصریه لار انجام شده است و سرمقاله این هفته را نیز با عنوان "امروز وقت اقدام و عمل است فردا دیر می‌شود" مدیر مسئول عصر لارستان- عادل پورشمسی- در مورد فاجعه پلاسکو و لزوم پیشگیری موارد مشابه نوشته است.

عبدالرضا صداقت در مقاله ای پرسیده است: "آیا ارزش و اهمیت بازار قیصریه لارکمتر از دروازه قرآن شیراز است؟" و سعی کرده است ضمن پاسخ به این پرسش راه کار های توجه بیشتر به این بازار تاریخی را مطرح کند.
 
مقاله "مصرف كالاي قاچاق؛ آري يا خیر؟" به قلم زين العابدين جعفري, یادداشت " روز باز صنعت ابتکاری برای تعمیق رابطه صنعت با دانشگاه" به قلم محمد علی روشن  شعر عاشقانه، سیاسی،تبلیغاتی، ورزشی! از راشد انصاری, از مطالب خواندنی این شماره است.
 
در قاب این شماره اثری از شاهرخ باقری قرار دارد و پیشخوان این شماره در مورد کتاب جدید راشد انصاری "افاضات شیخ راشد انصاری"  است. بخش سوژه آخر نیز به توزیع کیسه زباله خودرو در سطح شهر لار اختصاص دارد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: