تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مسابقه موتور سواری عصرهای جمعه در اطراف پارک جنگلی لار زیر نظر اداره ورزش و جوانان لارستان نیست
3 بهمن 1395   08:56:41 |  ورزش > 
مسابقه موتور سواری عصرهای جمعه در اطراف پارک جنگلی لار زیر نظر اداره ورزش و جوانان لارستان نیست

نشست خبری رییس اداره ورزش و جوانان لارستان با خبرنگاران جمعه شب 24 دی 95 به دعوت محمد حسن طیبی برگزار شد. 
 

به گزارش پایگاه خبری "عصر لارستان" در این جلسه طیبی با بیان اینکه 50 برنامه فرهنگی ورزشی در ایام فرخنده دهه فجر برنامه ریزی شده است مهمترین آنها را مسابقات هندبال بانوان رده ی جوانان کشوری با حضور 8 استان کشور از 25 بهمن ماه تا 30، به میزبانی لارستان دانست.
 
وی افزود: چند ماه قبل اردوی بدمینتون ناشنوایان آقایان و بانوان برگزار کردیم و نیز پیگیر این هستیم که اردوی بدمینتون جوانان بانوان و آقایان نیز بتوانیم در بهمن ماه سال جاری اجرا کنیم.همچنین مهمترین این برنامه ها جشنواره فیستیوال رزمی بانوان ،جشنواره ایستاتیس ایروبیک بانوان،جشنواره بازیهای محلی که سال قبل در اوز برگزار شد داشته باشیم.
 
طیبی خاطر نشان کرد: مسابقات بسیار بزرگ آفرود که سال قبل برگزار شد و امسال نیز همکاران در تلاش هستند که باز هم این مسابقات با برنامه ریزی قوی تر داشته باشند.همچنین برای کارکنان دولت نیز مسابقه دارت در برنامه داریم. وی ادامه داد: خبری بسیار مهم که شاید اکثر آقایون را به وجد بیاورد این است که چمن مصنوعی استادیوم شهرقدیم تا سال 96 با بودجه ای که اختصاص داده اند فرش خواهد شد و امیدواریم با تلاش همه همکاران به قولی که داده ایم بتوانیم جامه عمل بپوشانیم.
 
در بخش دیگر از جلسه محمد حسن طیبی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
از جمله پرسش ها, سوال نماینده هفته نامه عصر لارستان بود که پرسید: سوالی که شاید ذهن اکثر جوانان لارستان که علاقه زیادی به موتورسواری دارند را به خود مشغول کرده این است که موتورهایی که جمعه ها بعدازظهر در اطراف پارک جنگلی مسابقه برگزار می کنند آیا زیر نظر اداره ورزش و جوانان لارستان هستند؟
 
پاسخ: خیر زیر نظر اداره ورزش و جوانان لارستان نیستند و غیر قانونی است. اما ما در حال حاضر با منابع طبیعی و فرمانداری در بحث و گفتگو هستیم که زمینی در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم پیستی برای این بازی راه اندازی کنیم که پنج شنبه ها و جمعه ها جوانان بتوانند از این مکان استفاده کنند.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: