تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
برگزاری جشن فارغ التحصیلی 40 دانشجوی رشته مامايي دانشگاه آزاد اسلامی لارستان
10 بهمن 1395   09:14:05 |  دانش و فناوری > 
برگزاری جشن فارغ التحصیلی 40 دانشجوی رشته مامايي دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

جشن دانش آموختگي 40 نفر از دانشجویان رشته مامايي دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد. 
 

به گزارش پایگاه خبری "عصر لارستان"  در این جشن پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی و سرود ویژه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، مهدي مهدي زاده رئيس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، ضمن تبریک به دانشجویان فارغ التحصیل، گفت: بسيار خوشحالم كه عزيزاني را امروز در لباس فارغ التحصيلي ميبينم كه ثمره تلاش استادان گرانقدري ميباشند كه درآينده اي نزديك با لباس سبز مامايي التيام بخش مادران خواهند بود.
 
مهدي زاده گفت: اين جشن به منزله پايان تحصيلات شما نيست بلكه شروع مجددي است براي تلاش هاي بيشتر در عرصه هاي علم و دانش كه بايد با همت شما دانشجويان اين امر تحقق يابد. وي ادامه داد: مامايي تنها يك شغل نيست بلكه يك وظيفه ارزشمند است كه با عشق و ايمان همراه ميباشد و شما عزيزان وظيفه مهم و خطيري را در جامعه برعهده خواهيد داشت و در اين راه از خداوند سبحان كمك بخواهيد. رئيس واحد در ادامه، آموزش، پژوهش، ارتباطات، مشاوره اي، مديريتي و حمايتي را از جمله نقش هاي ماما در جامعه دانست و در پايان سخنان خود از حضور گرم خانواده هاي دانشجويان در اين مراسم تقدير نمود.
 
سپس دكتر نسرين سرفراز از اساتيد بخش مامايي ضمن تقدير از دانشجويان فارغ التحصيل ، رشته مامايي را بسيار مهم ارزيابي نمود و اظهار داشت: وظيفه حفظ جان مادر و فرزند در دستان شماست و اين نعمتي ارزشمند است كه خداوند به شما عطا فرموده تا دستان پرتوانتان اهميتي حياتي يابد.
 
سرفراز ادامه داد: تپش قلب نوزاد، طنين يك زندگي تازه را به ماما نويد مي دهد و اين شما هستيد كه با صبر و بردباري و آرامشي كه لازمه شغل مامايي است، مرهمي بر درد مادران باشيد. در ادامه لوح و تنديس فارغ التحصیلی از سوي دانشگاه به دانشجویان فارغ التحصیل اهدا گرديد و در خاتمه سوگند دانشجويان رشته مامايي اجرا شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: