تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
آغاز رسمی فعالیت اورژانس هوایی در جهرم
13 بهمن 1395   21:10:10 |  اجتماعی > 
آغاز رسمی فعالیت اورژانس هوایی در جهرم

ایسنا، فعاليت رسمي اورژانس هوايي شهرستان جهرم، با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه جهرم، نماينده مردم جهرم در مجلس شوراي اسلامي، رئيس مركز فوريت‌هاي پزشكي فارس و جمعي از مسئولان محلي آغاز شد.

منطقه فارس، نماينده مردم جهرم و رئيس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي پنجشنبه 7 بهمن در مراسم آغاز رسمي فعاليت اورژانس هوايي جهرم، گفت: امروز در جهرم ۱۵ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای فعال است كه خدمات خوبي را در هنگام بروز حوادث به شهروندان ارائه مي‌دهند.
محمدرضا رضائي‌كوچي با اشاره به استقرار اورژانس هوایی در جهرم، گفت: پس از تلاش‌های فراوان و علي‌رغم وجود برخی مشكلات توانستیم این امکان را در جهرم برای سرویس‌دهی به مناطق جنوبي استان فارس فراهم کنیم.
نماينده مردم جهرم در مجلس شوراي اسلامي راه‌اندازي اورژانس هوايي در اين شهرستان را گامي تاثيرگذار در ارتقاء كيفي خدمات رساني امدادي به حادثه‌ديدگان در مناطق جنوبي استان فارس قلمداد كرد.
رضائي اورژانس هوايي را تسهیل كننده امدادرسانی در مسیرهای صعب‌العبور یا شرایط دشوار دانست و گفت: حلقه مفقوده‌‌ای در امدادرساني مطلوب به حادثه‌ديدگان و مصدومان حوادث مختلف خصوصا حوادث رانندگي وجود داشت كه سرعت انتقال مصدومان بود.
اين نماينده مجلس تصريح كرد: استفاده از امكانات اورژانس هوايي، به معناي سرعت بخشيدن به امدادرساني در راستاي حفظ جان انسان‌ها خصوصا در شرايط دشوار يا زماني كه مصدومان بدحالي وجود دارد، است.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: