تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
همکاری کمیته امداد و مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان در آموزش کارآفرینی به مددجویان کمیته امداد
16 بهمن 1395   10:57:16 |  دانش و فناوری > 
همکاری کمیته امداد و مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان در آموزش کارآفرینی به مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از تشکیل کلاس های آموزشی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان برای 20 نفر از فارغ التحصیلان مراکز آموزشی عالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر لارستان  و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد لارستان، هوشنگ دلاور با بیان اینکه کارآفرینی باعث کاهش بیکاری و افزایش بهره وری افراد و منابع و در نتیجه افزایش در آمد خانواده های و به تبع آن پیشرفت اقتصادی جامعه می گردد اظهار داشت: اجرای طرحهای خودکفایی و کارآفرینی در کمیته امداد در همین راستا صورت می گیرد که علاوه بر افزایش توان مالی مددجویان بر عوامل غیر مالی زیادی در زندگی آنها تاثیر گذار بوده که آثار و نتایج محسوسی را در پی دارد.
 
وی افزود: مددجویان پس از اشتغال، از وضعیت اقتصادی بهتری برخوردارشده اند و بسیاری از مددجویان علاوه بر افزایش دارائی های ثابت و جاری به درآمد کافی رسیده اند به طوری که دیگر از کمیته امداد مستمری دریافت نمی کنند. لذا کمیته امداد زمینه های لازم را برای توسعه کارآفرینی و جذب منابع مالی و اقتصادی را برای مددجویان تحت پوشش فراهم نموده است که منجر به توسعه کارآفرینی در بین مددجویان شهری و روستایی شده است.
 
دلاور تصریح کرد : کلاس های آموزشی کارآفرینی برای 20 نفر از مددجویان فارغ التحصیل به مدت 50 ساعت و زیر نظر مرکز رشد واحد های فن آوری لارستان و در محل کانون فرهنگی – تربیتی کمیته امداد برگزار گردید که در این راستا مبلغ 50 میلیون ریال نیز هزینه گردید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: