تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اعضای هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در فارس معرفی شدند
25 بهمن 1395   21:08:57 |  اجتماعی > 
اعضای هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در فارس معرفی شدند

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس از معرفی اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در فارس خبر داد.
 

دارا کیانی بعدالظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود:با حکم معاون وزیر کشور،حیدرعلی کامیاب کلانتری ، علی همتی و حمید رضا آذری به عنوان اعضای این هیات انتخاب و معرفی شده اند.
 
رئیس هیات بازرسی بر دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان فارس،با بیان اینکه با رای اعضای این هیات ،حیدر علی کامیاب کلانتری به عنوان سخنگوی هیات بازرسی بر انتخابات سال آینده دراستان فارس انتخاب شده است افزود:این هیات از امروز رسما کار خود را آغازکرده است.
 
وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات گذشته و اطمینان مردم از سلامت برگزاری انتخابات افزود:هیات بازرسی انتخابات فارس با توجه به تعدد کاندیداهای احتمالی در انتخابات شوراها از هم اکنون رفتارهای انتخاباتی نامزدها و طرفذپداران آنها مورد رصد قرار می دهد.
 
کیانی حفظ ، حراست و صیانت از آراء مردم را از جمله وظایف این هیات برشمرد و افزود:رصد رفتارهای انتخاباتی کاندیداها منحصر به پیش ازانتخابات نمی شود بلکه با هدف برگزاری انتخاباتی سالم تحرکات نامزدها بعد از انتخابات نیزمورد ارزیابی قرارخواهد گرفت.
 
وی افزود: وظيفه ما در سه بخش اجرا ،حين و پس از انتخابات است و مسئوليت آن برعهده ما است.
 
کیانی با بیان اینکه مجریان انتخابات در امر برگزاری انتخابات تابع جناح و جناح بندی های سياسی نیستند افزود:این افراد بر اساس شاخص هایی نظیر تدين ، خوشنامی و مقبوليت اجتماعی انتخاب و معرفی شده اند.
 
رئیس هیات بازرسی بر دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان فارس تاکید کرد : صيانت ،حفظ آراء، سلامت ،صحت و آرامش انتخابات هدف اصلی و شعار مجریان انتخابات خواهد بود .

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: