تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مسیر دسترسی لارستان به راه آهن جنوب افتتاح شد
25 بهمن 1395   08:49:26 |  شهرستانها > لارستان
مسیر دسترسی لارستان به راه آهن جنوب افتتاح شد

مسیر لار به ایستگاه راه آهن زاهد محمود حدفاصل درز و سایبان تا راه آهن باحضور مهندس شادمانی مدیریت راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، علی پور معاونت فرمانداری ویژه لارستان و موحدی رییس شورای شهر لارستان و نیز مهندس علی اکبر طالبی رییس اداره راه وشهرسازی لارستان به همراه دیگر مسئولان در دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش عصر لارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی ، شادمانی در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه با ساخت این جاده ی ارتباطی ،فاصله لارستان به بزرگراه سیرجان – بندرعباس به 210 کیلومتر رسیده و بیش از 100 کیلومتر کاهش مسیر در این محور خواهیم داشت افزود: برای تردد به سمت استان اصفهان ، یزد و کرمان با کاهش چشمگیری از زمان ، مصرف انرژی و ضریب ایمنی بالا مواجه خواهیم شد.
 
وی رونق و پیشرفت منطقه ی درز و سایبان را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: مردم لارستان به راحتی می توانند از ایستگاه راه آهن زاهد محمود استفاده نمایند.
 
شادمانی با اشاره به اینکه هم اکنون در ایستگاه راه آهن زاهد محمود قطار اصفهان و تهران در این ایستگاه دقایقی توقف داشته و با پایان یافتن عملیات راهسازی در این محور شرایط هماهنگی با مدیرکل راه آهن هرمزگان که شخصا در مراسم شروع به فعالیت این جاده حضور داشته ، جهت توقف قطار مشهد دراین ایستگاه نیز میسر خواهد شد.
 
مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره برداری کامل تر، ساخت 5 کیومتر دیگر درحوزه سرزمینی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در دستور کار است و بحمدلله با پیگیری و زحمات جهادی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان این مهم به اتمام رسید و تلاش ها برای تکمیل آبنما به طول 300 کیلومتر از سمت مسئولان در دست پیگیری است .

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: