تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
بانک شهر لار یکی از شعب نمونه در سطح منطقه و کشور است
1 اسفند 1395   12:07:28 |  گفت و گو > 
بانک شهر لار یکی از شعب نمونه در سطح منطقه و کشور است

بانک شهر چند سالی است که در شهر لار شروع به کار نموده و در این مدت کوتاه توانسته است خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه کند. با رییس این بانک مصاحبه ای انجام داده ایم که نظر خوانندگان را به آن جلب می کنم.
 

۱- مختصری از بیوگرافی و سوابق خود را در بانک اعلام فرمایید؟
 
اینجانب رحمت اله صدیقی متولد 1342 کار خود را از بانک صادرات شروع کرده و پس از 30 سال خدمت صادقانه برای مردم این منطقه از آن بانک بازنشسته و برای خدمت هرچه بیشتر به مردم این شهر راهی بانک شهر شدم.
 
2 - جناب صدیقی بفرمایید بانک شهر زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می کند یا یک موسسه خصوصی است؟ بانک شهر با مجوز رسمی از بانک مرکزی فعالیت خود را ادامه می دهد و همچنان در حال خدمت به مردم این مرزوبوم می باشد.
 
3- در زمان تصدی جنابعالی در این شعبه چه موفقیت هایی را به ثبت رساندید و چه عواملی را در انتخاب این شعبه به عنوان یکی از شعب نمونه موثر میدانید؟
 
ایجاد باجه بانکی در شهرداری این شهر و مستقر کردن سه شهرنت برای تسهیل در امور ارباب رجوع و انتخاب شدن شعبه لار به عنوان یکی از شعب نمونه در سطح منطقه و کشور و تمامی این موفقیت ها با همکاری و همدلی کارمندان نمونه و مدیریت صحیح و مناسب امکان پذیر شد.
 
4- ارزیابی خود را از وضعیت بانک شهر شعبه لار اعلام فرمایید ؟
 
عمده ترین مشکلات و چالش این شعبه را در چه میدانید ؟ بانک شهر شعبه لاروز به روز روند رو به رشد اش را ادامه می دهد و ان شاالله با افتتاح شعبه شهرجدید بسیاری از مشکلات از جمله بعد مسافت حل خواهد شد.
 
5- مختصری در خصوص سیاستهای مالی این شعبه و چگونگی پرداخت تسهیلات مالی توضیح دهید ؟
 
سیاست این بانک در عمران و آبادی شهرها و پروژه های کلان شهری می باشد و پرداخت تسهیلات در قالب طرح فعالان اقتصادی به همشهریان ارائه می گردد.
 
6 - آیا در زمان تصدی شما کارمندی به شعبه لار اضافه گردیده است ؟
 
بله ، به یاری خداوند متعال تعداد کارمندان این شعبه از 4 نفر به 14 نفر افزایش یافته و ان شاالله در آینده ای نزدیک به تعداد آنها افزوده خواهد شد.
 
7 – در منطقه شهرجدید لار، بانک شهر پیشخوان شهرنت قرار داده است لطفا در مورد این سرویس و ارائه خدماتش برای لارستانی ها توضیح دهید؟
 
پیشخوانهای شهرنت بانک شهر با ارائه خدمات 24 ساعته بانکی وجه تمایز این بانک نسبت به سایر بانک ها می باشد و خدماتی از قبیل صدور کارت هدیه آنی، واریز وجه نقد از طریق دستگاه خود دریافت و دریافت وجه از دستگاه خودپرداز در محیطی آرام و امن به شهروندان ارائه می دهد.
 
8 – جناب صدیقی آیا برنامه ای برای تاسیس «خودبانک» در شهر لار دارید؟
 
ان شاالله به لطف خداوند متعال و با پیشرفت شهرنت لار در سطح کشور و استقبال هر چه بیشتر شهروندان از این خدمات شاهد مستقر شدن خود بانک نیز می باشد.
 
9 – شنیده ها حاکی از این است در لارستان مشکل صندوق امانات داشته ایم. آیا بانک شهر صندوق امانات برای مشتریان خود دارد؟
 
به لطف استقبال پرشور شهروندان از این بانک و ویژه شدن شعبه لار در بین شعب این بانک و با توجه به کمبود صندوق امانات در سطح شهرستان اقدام به افتتاح صندوق امانات بانک شهر در این شهر نمودیم تا بتوانیم خدمتی به همشهریان کرده باشیم.
 
10 – سخن آخر
 
با تشکر ویژه از شهردار و شورای اسلامی شهر لار که همکاری بسیار صمیمانه ای با این بانک داشته و امید به اینکه با پیشرفت هرچه بیشتر شعبه لار در این زمینه شاهد موفقیت های هرچه بیشتر این شعبه باشیم.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: